Шановні клієнти!

Згідно з чинними нормами законодавства*, парфумерно-косметичні товари належної якості не підлягають поверненню або обміну.

*Стаття 9 Закону України «Про захист прав споживачів» від 12.05.1991 р. №1023-ХІІ та Додаток №3 до Постанови КМУ «Про реалізацію окремих положень Закону України «Про захист прав споживачів» від 19.03.1994 р. №172 до товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню) належать: парфумерно-косметичні вироби, предмети санітарної гігієни, гребінці та щітки масажні, товари в аерозольній упаковці, інструменти для манікюру, педикюру (ножиці, пилочки і т. п.).

Повернення товару неналежної якості

Товар неналежної якості — це товар, який містить недоліки. Недолік товару — це невідповідність його вимогам нормативно-правових актів і нормативних документів, умовам договору або вимогам, які висуваються до нього. Отриманий товар повинен відповідати опису на сайті. Відмінність елементів дизайну або оформлення від заявленого на сайті опису не є ознакою неналежної якості.

Якщо ви виявили, що замовлення не відповідає заявленій якості, вам слід:

  • написати нам на пошту, або у месенждері та описати суть проблеми;
  • зробити фото, що підтверджує виявлення невідповідності або браку;
  • надіслати свої контакти для зв‘язку.

Наші співробітники допоможуть вам вирішити проблему і, після узгодження всіх деталей, ви зможете зробити повернення або обмін товару.

Важливо, перевіряйте посилку при отриманні!
У разі пошкодження товару під час перевезення відповідальність несе пошта. Складіть акт огляду товару 
не виходячи з відділення або на найближчому відділенні, 
якщо посилка була замовлена у поштомат. 
Кожне замовлення застраховане на ПОВНУ вартість.

Якщо у вас залишилися питання, звʼяжіться з нами, harmonyaroma2021@gmail.com

Дякуємо за розуміння!